środa, 19 stycznia 2011

sh.

Dzisiaj wyjatkowo miałam luz ;) W szkole tylko rano, trening, potem dom. Korzystając z okazji wybrałam się do lumpeksu. Kupiłam sobie 2 paski, 2 chusty i spódnicę nad którą muszę popracować. Spódniczka ma śliczny wzór białych kwiatków. Nie wrzucałam jeszcze zadnych setów, a to dla tego, że nie mam zbytnio czasu, zeby robić sobie zdjecia... Ale niedługo wezmę się w garść i chociaż w weekendy postaram się znależć na to trochę czasu. A to rzeczy z dzisiejszego zakupu ;)



9 komentarzy:

  1. mi też podoba się pasek:) lubię w sh znajdować coś, co później mogę sama przerobić;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja muszę się jeszcze nauczyć szyć;) akurat mam w domu maszynę do szycia (moja mama jest krawcową), więc mam nadzieję,że z tego powodu będzie mi łatwiej:D
    życzę powodzenia w majsterkowaniu i przerabianiu ciuszków;)

    OdpowiedzUsuń
  3. I love the photos below! Just amazing!

    Visit me on
    et-ceterra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję udanych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam lumpeksy!! kocham kocham kocham :D obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń